شنبه ۱۴ مرداد ۰۲

زبان عربي ، آموزش مكالمه زبان عربي،آموزش عربي،عربي ،آموزش زبان عربي،آموزش قواعد

آموزش تصويري هزار لغت پركاربرد عربي + نحوه تلفظ

۱۸,۲۸۵ بازديد

آموزش تصويري هزار لغت پركاربرد عربي + نحوه تلفظ

اين كتاب از بهترين كتابهايي است كه در زمينه آموزش و حفظ لغات عربي تاليف شده است. شما در اين كتاب با استفاده از تصاوير جذاب  از اشياء، آموزش تصويري لغات عربي آموزش لغتهاي پركاربرد عربياجسام و اماكن مختلف نام هركدام از آنها را به عربي ياد مي گيريد. به عنوان مثال تصويري از آشپزخانه را همراه با تمام لوازم مورد استفاده در آن را مي بينيد كه نام هركدام از آنها به عربي در كنارش نوشته شده است. تصاويري به همين صورت از خانه، باغچه، خيابانها، مدرسه، اعداد، انواع پوشاك و لباس، آب و هوا، خوراكي ها و ميوه ها، ورزشها، شهربازي، فروشگاه، مزرعه، فرودگاه و... وجود دارد. علاوه بر آن نحوه تلفظ هر كلمه هم با حروف انگليسي در كنار آن نوشته شده است.

اين روش علاوه بر اينكه باعث بهبود روند يادگيري و تثبيت لغات در حافظه مي شود فرايند حفظ لغت را براي شما تبديل به يك كار جذاب و تفريح گونه مي كند. در اين كتاب 1000 لغت پركاربرد عربي را مي توانيد ياد بگبريد و در مكالمات روز مره آنها را استعمال كنيد.
فرمت اين كتاب 65 صفحه اي پي دي اف (pdf) است و حجم آن 17 مگابايت مي باشد.آموزش عربي براي دانلود روي لينك زير كليك كنيد.
يكي از بهترين راههاي استفاده ازينگونه كتابها اين است كه آن را پرينت كرده و به ديوار اتاقتان بچسبانيد تا هميشه و در همه حال لغت ياد بگيريد.

لينكهاي زير را جهت دانلود انتخاب كنيد

دانلود آموزش تصويري هزار لغت پركاربرد عربي

پسورد: www.arabic20.ir

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.